I Anledning af Istedslaget afholdes Søndagen
den 24de dennes om Eftermiddagen Kl. 4 Dands i
mit Locale. For at opfriske Erindringen om denne
mindeværdige Dag skal det glæde mig meget at se
ret mange af mine Krigskammerater, og for disse
er Entréen fri. P. Eilersen,
Værtshuusholder.
Silkeborg, den 19de Juli 1959.