Det for det herværende Aktieselskabs
Regning bestilte Dampskib er nu løbet af Sta-
belen i Kjøbenhavn og har erholdt Navnet
"Hjeilen". Det skal være af en udmærket
smuk Bygning og bliver nu smagfuldt udsty-
ret og forsynet med en rummelig Kahyt. Ef-
ter Forlydende vil Maskineriet først blive ind-
sat efter dets Ankomst hertil, som vel saaledes
tør ventes at ville skee med det Første.