I Mandags Aftes afholdtes i
Studenterforeningen en smuk Afskedsfest for Digteren Hr. C.
Hostrup, der er kaldet til Præst for Linaa og Dallerup
ved Silkeborg. Ifølge „Av.-Tid.“ blev der afsunget flere
Sange tilligemed en Cantate, og Festen oplivedes desuden
ved en lille dramatisk Scene, en Fortsættelse af „Gjenboerne“.